sobota 6. srpna 2016


Toby Ayers : "Jsou lidi, které by jste měli přestat následovat na facebooku Twitteru, atd. 
Protože zařídí, že se Vám do hlavy dostávají hlouposti. Pak je těžký, když koukáte na hlouposti dělat něco chytrého. Plním-li hlavu hloupostmi, mozek nemůže vytvářet chytré věci."


Tím vůbec nechci říct, že já jsem všechnoví a mě by jste měli následovat !
Dokonce i tenhle můj sloupek by bylo možná zavhodno ne/číst.
Proč ?

Ovoce na stromě.

Jednoduchý.
Žádný nemám.
Zatím.
Ale nemíním to tak nechat !
Mám na to jenom... zbytek svého života.
Aby ze mě "něco" dobrýho bylo.
Takže Lady & Gentleman...
čtete teoretika, myslím, že by jste měli číst někoho, kdo má co Vy chcete mít.
Dáva smysl ?
Poslouchat na audiu někoho, kdo má to, co chcete mít.
Np Ayersovi.

Ovoce na stromě.

Stejně tak všichni úspěšni začinali na 0.
Takže pokuď jste na záčátku (stejně jako já) : I cesta dlouhá tisíc mil, začíná prvním krokem.

Moje duševní čilost je důležitější, než rozsah mých vědomostí.


 Teď s tím začnu mám nejlepší léta před sebou ! :-)

Jaký máte sen ?

29,18 Šalomoun : "Není-li žádného vidění, lid pustne"

Co třeba :


Možná teďka zareju do tvůrcu klipů, ale myslím si, že takhle má vypadat klip.
Tady se tancuje !
Neé - nic neříkající silikony !
Nemám nic proti hezkým holkám. Ale když na klip někdo kouká  jenom kvůli sili..... no :-)
Něco je špatně.

Jo a nedávejte perly před svině !
Vy budete špinaví a praseti se to líbí.

A nenechte si žádným ... vzít svoje sny !

Žádné komentáře:

Okomentovat