pátek 12. srpna 2016

Pouze člověk činu, který je orientován k akci,
je schopen vyvolat v ostatních přání ho následovat.
Lidé důvěřují člověku, který jedná. Berou jako samozřejmost, že ví, co dělá.
Ještě nikdy jsem nezažil, aby někdo gratuloval člověku k tomu, že "nikoho neruší",
"nejedná", nebo "čeká", až mu někdo řekne, co má dělat.".

Vy jste už to zažili ?

Myslete velkoryse
Str. 154.


Makáme, jedeme,...
Ono se to samo neudělá.

Tak zvedni svou riť !

,-)

Jo a pojmy : za chvíli, příští týden, za měsíc, víte co znamenají ???
= Nikdy.

Převážně takto hovoří lůsři.
Nebo, člověk jenž neví co od života chce.


Uau taky jsem slyšel včera kousíček nahrávky už se těším až bude doma...
Kde spíkr hovořil o multimilionáři, který "to" chtěl udělat rychle, a taky udělal ,-)
A že si nastolil tempo : 6 CD nahrávek denně a knihu týdně.

Chci si nastavit nové standarty, kvůli svým snům.

Samozřejmě přidat do kroku.

Protože průměr a bacha tj průměr nějakých 72 let se muži dožívají,
ženy trochu více - 76 let.

A když chci ze života taky něco mít...
Užít si...
A dělat to, co mě baví...

Ne být jenom námezní síla (zaměstnanec), která prodává svůj čas
vlastně to jedno z nejdůležitějších na světě za to, aby člověk vyžil...

Chtělo by to neprodávat svůj čas..., hodněkrát i zdraví...
Taky jsem kdysi říkal : "Já nikdy nebudu prodávat...

Až mi bylo naznačeno/vysvětleno a vzápětí mi to FAKT došlo.
Že prodávám a vlastně to nejdůležitější = ŽIVOT
...za pár halířů.
Který je omezený (délka).

Tak jakmile mi 'to' došlo, že životopis je vlastně marketingová reklama...
"Hele jsem na prodej... Najměte si mě ?
Najměte si moje zkušenosti, dovednosti, prospěšnost jakou můžu za svůj čas prodat...

Tak jsem ihned změnil filozofii, že je lepší prodávat výrobky a služby,
které jsou neomezeny... (Je jich strašně moc... Dá se říct : neomezeně)
Kdežto mýho času nee!

Kiyosaki zde hovoří o tom, že :

"Můžu-li Tě najmout,
můžu Tě propustit."

"If You can be hired,
You can be fired.!"

A v prodeji se člověk může akorat vyhodit sám...
Zlepšovat pořád ,-)

Jo a v průběhu se mi samozřejmě do toho budou montovat ten můj dino-mozek
- jeho úkol : chránit = 3 tzv 'u' :
Útok, ustrnutí, útěk

A tzv Emomozek (limbický systém)+ rezonátor (srdce) - pocity atd

A díky Bohu za Nea ! (Logika).

Pozor ani jeden není lepší, ani horší všechny mají svou důležitou funkci !
Ale je dobré vědět/pozorovat sebe, poté i ostatní...
Podle čeho jedem

Myslím, že tyto 3 knihy mnohé napoví...
Viz odkazy výše.

Jo takže : Nenechme si HODNĚkrát !!! sebrat sny samým sebou.
(Svými mozky, strachy, nevírou)

Dobrá zpráva : Na vše je lék !

PS2 dokonce i já dneska mám druhý článek : Dobré ne !?!

:-)

(Poplacej se Andrzejku po zádech, tvůj nepřítel tě chválit nebude, jak říká Dex.



Žádné komentáře:

Okomentovat