úterý 2. srpna 2016

Informace = znalost = sebevědomí = akce = výsledky

Jediný způsob jak se stát milionář, je poslouchat někoho kdo už je...
Proč posloucháš audionahrávky milionářů ?
Protože audio a knížky jsou zdrojem informací a energie.
Někteří říkají : "Jenom posloucháš ty audio a čteš nesmyslné knihy... Ony Ti 'vymývají mozek'."
Nechci být nemilý, sám jsem si to takto vybral.
-  Já jsem rozhodl, že budu poslouchat ty audio a číst ty knihy...
'Vymyvání mozku' je tehdy, kdy sedíš a nevybíráš si to, co Ti jde do hlavy.
Pustiš si TV, čteš internet a přijímáš to bez myšlenky.
Já osobně nesouhlasím, s tim co tam hovoří.
Řeknu serio : Mám asi málo v mozku, abych tomu všemu rozuměl.
Asi jste inteligentnější. Mám jenom 365 dni, kdy můžu pracovat, 24 hodin
(8h spíš/ 8-12h pracuješ / co děláš tady s těmi hodinami ?).
Každou tu hodinu můžu dát abych byl milionář/úspěšný, nebo ne. Nic mezi tím.
Velmi jednoduše. Buď jdeš k úspěchu, nebo k porázce.
Není neutrální pozice. Nikdy.
Mám výběr buď si pustím hloupou TV, která zruinuje mou budoucnost, nebo něco (audio, kniha), která mi pomůže růst. Tečka.
To je vědomé rozhodnutí.
Audio a knihy obsahují informace. Informace jsou bez užitku, celou dobu jsme bombardování informacemi z médii, z TV, z Internetu, z novin, z časopisů... Informace jsou všude.
Informace jsou bez užitku dokuď nestanou se věděním. To, že víte.
Jediný způsob aby informace se mohla stát věděním je opakování.
Opakování. Sdílení informací. Když slyšíš nějakou informaci pamatuješ si z ní 10 %.
Zvětšíš ty procenta, když opakuješ poslech. Audionahrávky a knihy se rovnají informace.
 Informace opakovaná (čtená/poslouchaná) se stává věděním.
To, že něco víte Vám dá sebevědomí.
Teprve tehdy, když víš a jsi si jistý, že víš tehdy a jenom tehdy jdeš do akce.
Protože máš sebevědomí.

"Nevíš co nevíš, proto nemáš, měl bys, kdybys věděl, co nevíš a dělal to, co neděláš, 
protože vědět a nedělat to je rovné nevědět."


Relax procházka 2hodinky v lese.
Taky si dejte...
Ale upřímně moc toho neroste.
Víc houbařů než hřibů.
 





Žádné komentáře:

Okomentovat