pátek 12. srpna 2016

A co Vy máte chuť to někdy zabalit ?
Jo to by bylo.
Ale pak se musíš brachu spokojit s tím, co už máš...
A to asi nebude to pravé "gulové" ?!

Takže žádné vzdávání !!!




Zvedněte hlavu a řekněte si : "Jsem dostatečně dobrej !"

Vzdát se nepříchází v úvahu : Víte proč ?
Tak za prvé : Proto.
:-)

Za druhé : Protože.

:-)

Dobře. Je to jednoduché, protože máš snad něco jinýho Andrzejku ?
Eé.
- No vidíš.
Bylo by to jednodušší ?
- Jo. Ten dinosauří /plazí/ mozek se ozývá : "Ale to bolí."
- Jo změna bolí.
- A ?
- Přesně jak to hovoří Steve Jobs na tom videu : Jestli myslíš logicky... 3-tí mozek tzv Neo (logika) ti prostě nedovolí se vzdát.
Tak prostě nemůžeš skončit.
A samozřejmě musiš milovat co děláš.
Kdo by si chtěl tlouc kladivem pořád do nohy ?

Doporučuji si v té práci nalézt zábavu. Nějakým způsoběm... = to už je na Tobě milý čtenáří/Andrzeji.

Dobrý, že ?!
No já tady v tom blogu spíš mluvím sám na sebe.
Již jsem psal, že ZATÍM jsem teoretik, ale rozhodně to tak nemíním nechat!
Je tady jediné pokuď : Pokuď mi Bůh dá dost času, tak se to naučím.
Ptáte se co ?
To, co se mám naučit.

Jo a je dobrý si pokecat sem tam s inteligentní osobou... no ne ?!?
:-)

Mám pro Vás 4 slova : "Já miluji tuto ... ."
Sem si dopište co milujete... ať je to Vaše žena, Bůh, rodina, podnik, práce, nebo, a ještě...

Věřím, že všechno todle !

stejně jako Steve Ballmer

 

Dámy a pánové "Vaše jméno"...

taky tak poskakujete po pódiu až se Vám "to" povede ?

"to" = to co chcete, že.

Nebo bláznite nějak jinak... ?!?

:-)

Žádné komentáře:

Okomentovat