sobota 20. srpna 2016


čínské přísloví : "Člověk, který čeká že mu pečená kurata začnou lítat do úst se dlouho načeká.


A co Vy taky čekáte na kuřatka která sama budou lítat Vám do úst ?

Ejjjjjjj mám pro Vás zprávu : Nic takového se nestane.

Stane.
Pokuď se o to sami postárate. :-)

Máte v žaludku motýly ?
Když máte jít dělat "určíté" věci...
To je dobře !
Jde vidět že jdete mimo zónu Vašeho pohodlí... :-)
A taky je mají všichni.
Akorád rozdíl je v tom, že Vy dáte na svůj pocity : "Eeeeeee mě se nechce, eeee já nevím jestli bych na to byl, eeeeee já to nechci dělat." - 2hý mozek - Emomozek
Dospělá osobnost se mu to taky nelíbí, ale přesto jde a udělá to co je třeba udělat ikdyž to taky nechce udělat, ale ví, že pokuď to neudělá zůstane v tom místě ve kterém je...
Raději si neříkejme "kde" většina lidi je :-)
Takže otázka zní chcete být v jiném místě ? Kde to je ? Konkrétně ?
Máte to napsané ?



 Život začíná na konci Tvé komfortní zóny. - Yager group




Dexter Yager : "Každý den je jiný."

Kryštof Kolumbus : "Toho dne jsme pluli dál."


Ano někdy se daří... někdy ne.
No a co ?!?!

Skvělý postoj Kolumba, Toho dne jsme pluli dál, myslím, že stejně tak my potřebujeme dělat co je třeba tzv "plout" dál.


PS : Kdyby  náhodou tento blog někoho rozčílil... tak proč ho čteš ?
Ne chci říci, že já to píšu sobě !!!
Andrzejku čteš to jo ?!
No doufám :-)

Jo a :  "když se Vás to dotýká tak se Vás to dotýka, asi by jste to měli řešit" - Andy Argyris

A když si to přečteš Ty čtenáři, ok...
Když ne... taky ok. :-)


 


Žádné komentáře:

Okomentovat