čtvrtek 28. července 2016

Skutečný úspěch je o tom, kolik lidi je na tom lépe, díky tomu, že jste žili.

Dneska ráno na zástavce v 4.30h... Si to vykračuji...
A potkám paní  tak jí říkám : "Dobré ráno"...
A ona mi odpoví s úsměvem :"Dobré ráno..."
Tak jsem ji pochválil, že je po ránu vysmátá a energická...
- "Jo to musíte, když jsou lidé zamračení hned ráno tak se dokonce pohádají s někým přes den..." Říkám : "Na tom něco bude."
Pak začala hovořit o spánku, že je čilá kvůli tomu, že chodí brzo spát...,
Já jsem řekl : "Aha... No já mám zápalky v očích."
"A odkuď jste ?" - zeptal jsem se (Mluvila s přízvukem) :
- "S Maďarska."
Pak si k nám přisedl pán...
Paní pak hovořila o dětech, že musí ráno vytírat aby děti ve škole neuklouzly. Pak hovořila, a dalších věcech..., o některých, že jsou lajdáci...
A do toho pán sedící na lavičce povídá : "No já znám jednoho, který udělal jenom 3 třídy základky a je miliárdář."
Paní uklízečka hned na to : "To musel dobře mluvit  'obylvovat' lidi... "
Tady jsem se pousmál a v duchu jsem si řekl : "No mě už tady paní /'obylbuje' = mluvi s lidma/ asi 15 min. ,- já jsem ji akorad pochválil a zeptal se odkuď je...,
a myslím si že miliárdařka není! - (samozřejmě toto jsem ji neřekl, ale myslel jsem si to. Carnegie v praxi že ;-)
Pak jsem se odmlčel a pustil si jinou nahrávku od Romana Hassmanna k dobré náladě...
Zajimavé, že ?
Možná by nebylo špatné uvažovat o tom, jak to, že borec co nedokončí základní školu je miliardář a paní, která je velice příjemná a s lidma hovoří skvěle... její řečí 'balamutit' ji jde supr... je uklízečka - a nevypadá, že by se mělo něco u ní změnit.
Není to náhodou v myšlení ?
Možná ten Kiyosaki má pravdu, že ten borec se nenechal 'sbalamutit' systémem jenž vychovává dobré zaměstnance a vojáky a šel si vlastní cestou ?
Systém jenž zařídila Marie Teresie a který je funkční dodnes ?
Zeptám se otázkou Roberta Kiyosaki : "Proč se nevyučuje finanční vzdělání na školách ?"
- Není to náhodou záměr ? Nechtějí bohatí a supr-mega-bohatí, aby lidé zůstali otroky v korporátu, tím myslím finančními otroky celý život ? A šplhali po žebříku, který není ani jejich ?
Možná by nebylo špatné si říct :
Robert Kiyosaki : " You can be hired, you can be fired !
"Můžeš-li být zaměstnán, můžou Tě i vyhodit!"
A další větu od Roberta : "Wake up!" - "Probuďte se!"
Z toho je docela vidno, že doporučuji tohoto miliardáře v dolarech, který se vypracoval s majetku 0 - ne psaním knih!
Doporučuji nachytat jeho myšlení z knih a hry CASHFLOW.
Možná by bylo dobré poslouchat myšlení miliardáře, pokuď se chci mít lépe v životě a ne myšlení někoho, kdo sotva přežívá...
A instalovat, instalovat do té doby dokuď nebudou vidět výsledky a výsledky jenž chceme...
Někomu to zabere 3 roky někomu 30... No a co ?!?
Ono není se proč divit, když nám bylo instalováno do mozku nemyslet, ale dělat věci, které vlastně člověk nechtěl dělat...
Úkoly, které nechceme, a pak se není co divit, že nechceme úkoly / stanovit si sny a cíle, které chceme, máme to totiž spojené s tím, že úkoly dělat nechceme,... Np ze školy, prože to bylo nuda, nebo žáden užitek z toho nebyl...
Ale dělat denně na svých snech, co může být větší zábava ?
Stačí si rozpomenout co chceme a začít na tom pracovat.
Kiyosaki říká, že s člověka vyvzdělají ten 'zdravý selzský rozum'.
A od rodičů : Todle nedělej, ne, ne abys byl blísko té vázy ( ji rozbiješ)... Atd.

A co Vy... jak jste na tom ?
Taky se Vám nechce ?
V pohodě, když si vzpomenete na své sny & cíle & důvody tak se Vám nejenom bude chtít, ale taky to bude zábava...
Někdy je dobré si napsat to, co nechci, a vedle toho opak je to, co chcete...


Žádné komentáře:

Okomentovat