úterý 12. července 2016


Jak poznám, že něco je dobré nebo ne ?
Jak poznám jestli někdo je dobrý nebo ne ?
Jak poznám, že daná služba nebo produkt je dobrý nebo ne ?
Věřím, že tak že je zkusím. To znamená jaké ovoce mi to nese ?
Jak jste poznali svého partnera ?
Zkusili jste ho / ji ? :-)
Jak začnu vydělavat více, když nepůjdu mimo svůj okruh vydělávání peněz (mimo zónu pohodlí, mimo způsob vydělku peněz, který mám... ?
Jak se seznámím, když nepujdu z kůží na trh... ?
Jsem dostatečně nadšený pro změnu ?
Jsem vůbec nadšený ?
Jak hodně ?

Chce to odvahu.
Proto říkám : Odvahu !
Odvahu ! Odvahu dělat věcy jinak. Odvahu dělat věcy, které jsou mimo zónu pohodlí.
Odvahu celý týden/měsíc psát druhou rukou.
Odvahu začít nosit v peněžence tolik peněz, kolik by jste si přáli vydělávat za měsíc, nebo podstatně větší částky, s kterých jste zprvu nervózní... :-)
Odvahu vzetpřít se tak svému plazímu mozku a gorile/opičákovi/emomozku, který řve :
"Aaaa to si musíš koupit ! Dyť na to máš v peněžence dost peněz..." :-)
Odvahu říct svému plazímu mozku : "Shut up ! Všichni jsou v pohodě. Všichni mě mají rádi. A nikdo mi nic nezcizí." Je potřeba mít odvahu, když začnete jít a dělat věcy, které jsou mimo Vás. Ale cejtite, že je potřebujete udělat, aby jste rostli. .-)
Je potřeba mít : Odvahu začít mluvit na sebe dobrý věcy a ne furt poslouchat toho našeptávače ze strany 26 knihy jenž mnoho megaúspěšných lidí doporučuje, že jim změnila/zlepšila život :-)
Je potřeba mít odvahu, něco dělat.
Je potřeba mít odvahu, něco dělat jinak.

Mějte odvahu !
Courage !

Žádné komentáře:

Okomentovat