středa 27. července 2016

Dneska jsem si užil film Marťan v hlavní roli Matt Damon, mise na Marsu byla skoro úspěšně zakončená až na to, že se přirvala bouře a odfouklo to našeho hrdinu, on se samozřejmě dostává do velmi zapeklitých situací, protože si všichní myslí, že zahynul,... jídlo má na omezený počet dní a tak se rozhodne "NEVZDAT SE !" a udělat si marťanskou zahrádku, kde pěstuje brambory, samozřejmě nemá žádné spojení se Zemí, a tak se pomocí přístroje a ASCII tabulky dohovoří a později přepne kód v roveru, a tak již je schopen klasicky komunikovat. Samozřejmě posádka, která byla s ním na Marsu neví, že žije, doví se to a později jdou zachraňovat "marťana"....
Marťan


A co Vy taky jste chtěli dneska něco překonávat ? Já jo. Úspěšně jsem opět dostal "20 NE"
a vůbec to nebylo v moji zóně toho, že by se mi to líbilo... ale vím PROČ to dělám, protože vím co nechci, tím pádem vím i co chci. 
a Co Vy jste si stanovili, aby jste se dostali vpřed ? Co je ten Váš důvod ?
Proč Vy třeba stavíte zahrádku v nepřátelském Marsu (bacha pro nezasvěcené, byl jsem informován, že tuto planetu Bůh nazval : Země... - To kde žijeme :-))
Jaký je Váš důvod žit ? Marťan to řešil neustále... Vždy si mohl říct : "Jsem v pr...., a to si myslím, že si řekl mnohokrát, ale i přesto šel a dělal zahrádku, vymyšlel plán jak se spojit s NASA, ...
DĚLAL prostě cokoliv aby přežil, a co Vy ?
Sedíte doma a čumíte na bednu ?!? Je mi jedno, že tam máte film nebo hru ! Jestli si nic neudělal pro to proč žiješ, tak proč vlastně tady ubíraš kyslík jiným lidem ?!
Tvrdé že ? Tak to bylo i koncipováno :-)
Dej si toho marťana za odměnu ať je to film nebo PC hra, nebo bazén, zmrzlina, pizza z práteli, atd...
Hele já nejsem na nikoho tvrdý. To je v pohodě, je to Váš život :-)

Ale pokuď sami nebudeme na sebe tvrdí...
Slyšel jsem, že pokuď chceš někdy v životě vybojovat svou osobní svobodu a získat svoje sny, musíš být nejhorší šéf jakého jsi kdy měl (sám na sebe).


V tom smyslu práce. Co je potřeba udělat, je potřeba udělat. Tečka.
Není diskuse. Není kompromis.

Je... pokuď chcete v novodobém otroctví zůstat, ale pokuď ne...  a chceš svoje sny...
Není co řešit.

ehm... ono se tomu říká moderně zaměstnání. 30:10

Robert Kiyosaki : "The only way you can fail is to fail enough."



https://en.wikipedia.org/wiki/Emancipation_Proclamation
https://cs.wikipedia.org/wiki/Abraham_Lincoln

Žádné komentáře:

Okomentovat