neděle 17. července 2016

Jsem velmi tomu rád, že existují lidé, kteří umí řešit situace k prospěchu klienta.
Musím se naučit větší trpělivost a být vděčný za každého...

o,-)

Dneska jsem si užil Karlův most a Pražský Hrad - výhled..., ikdyž bylo zataženo...
Byl to krásný pohled ;-)







"Já nevím"

Co mi brání ?
- Já nevím.
Co mi řekneš ?
- Já nevím.
Jak ses rozhodl ?
 - Já nevím.
Udělals to správně ?
 - Já nevím.
Na co čekáš ?
 - Já nevím.
Kdy to uděláš ?
 - Já nevím.
Kdy mi to vrátiš ?
 - Já nevím.
Jsi tam ?
 - Já nevím.
Jsi v tom ?
Já nevím.
Víš vůbec něco ?
- Já nevím.
Kde jste to byli ?
- Já nevím.
Proč jste to neudělali ?
- Já nevím.
- Já nevím.
Nemáš tak odpověď na všechno ?
- Já nevím.
…...........................?
- Já nevím.


Někteří lidé pořád neví...
A kdo to má vědět...
Když né oni  !?!

;-)



Žádné komentáře:

Okomentovat