úterý 6. září 2016

Myslím, že to není špatné, že někdo nechápe že se mu nabízí jiný kvadrant.
Je to něco podobného jako cizí jazyk.
První den co tam  jste (v té dané zemi) dostanete boxerkou.
Líbílo se mi, když jsem se stěhoval do Londýna a borec se strašně chlubil v autobuse jak má červený diplom, a pak když vystoupil v Londýně byl stejně na tom jako já.
POZOR ! Tím nechci říct, že studovat jazyk je nanic. Není ! - Ano byl mimo stejně jako já který se učil 9 let němčinu a pamatuji si z ni možná : "Ja.".
Ale poté se mu ta slovní zásoba jenž měl velmi rychle začala obnovovat a mluvil mnohem, mnohem rychleji než já, který se učil (no to nevím, zda se to tak dá nazvat = ale přesně nebyla motivace).
Dnes bych dal návrh do škol aby mladí již na základní škole jeli do dané země, který jazyk se učí aspoň na prázdniny minimálně 2 měsíce chci napsat (ale napišu 1 měsíc) a pozor neměli ze sebou žadnýho domácího čecháčka ale musel se ten človíček domluvit s tím domorodcem dané země kde by byl ubytován a například brygádil, mnohem vyšší motivace by člověk měl učit se jazyk.
Další dny asi tak týden dostávate facka, facka, facka,.... Tý jo já jsem v jiné zemi... facka,
po měsíci : " eeeeee eeee eeee Yes."
"eeeeee.eeeeee eee No."
po dvou měsicích zakladní fráze.
po půl roce rozumí Váš mozek tu hatlamatilku už velmi dobře a poté začíná instalace, kde pokuď vydržíte 2 roky v dané zemi máte nainstalován jazyk na Vašem hardisku, pokuď 5 let věřím, že umíte perfekt jazyk.
Obdobné to je v byznyse.
První den : Boxerka. Čočka, čočka....
Týden : Facka, facka, facka...
Po měsíci : "eeEEE  eeeee eeee no eeee podnikám se znamým... eeee"
Po 3 měsících : základní fráze.
Po 2 letech : Budujeme odběratelskou síť formou osobní frenčízy. Je potřeba se sejít.
Po 5 letech : PRAXE, PRAXE, mrskáte na levo, napravo....
:-)

You can do it !

Krištof Kolumbus : "Toho dne jsme pluli dále."

Žádné komentáře:

Okomentovat