úterý 6. září 2016

Dáte do toho srdce ?

... a úsilí ?

Jaký cíl by jste si dali kdyby jste věděli, že nemůžete neuspět ?

Jak můžeme změnit svůj způsob myšlení ? a posunout se na vyšší úroveň ?

- čtením přístůpů a postupů finančně nezavislých lidí...
- CD finančně nezavislých lidí
- seminářů finančně nezavislých lidí

Víte, že jsou lidé kteří když dostanou nabídku, tak se jdou poradit s člověkem jenž si tyká na sociálce a exekutoři jsou u něj pečení vaření ?
Je to inteligentní ?

Na jednom jsem chtěl napsat (ale jich již bylo mnoho) a Ti spíkři se zhodovali v tomto :
"Kochajcie a respektujcie swoje rodzice i znajome, ale na miłość Boską róbcie coś innego."
"Milujte a važte si svých rodičů a přibuzných, ale pro Boha dělejte něco jiného."

toto je krásna rada ...

možná bych to ujal po Kiyosaki-ovsku :

Pokuď mi někdo nabízí šanci z kvadrantu "B" (byznys),
a já celý život pracuji v kvadrantu "Z" (zaměstnanec), všichni moji známí pracuji v kvadrantu "Z" maximálně "Ž"(živnostník) jak pro Pána Boha poznám dobrý podnik ? Dají mi moji známi dobrou radu, když jde o kvadrant "B", když oni nejsou ?
Možná první věcí by bylo super si přečíst co to ty kvadranty jsou.

 v jednoduchosti : 

mimochodem kdo si myslí, že pochopil z videa oč jde, nemá vůbec šajna, přečtěte si prosím knihu.
Já z toho nic nemám, ale Vy můžete !

Jo a když píšu tuto knihu tak bez jedničky Vám je dvojka úplně nanic.
Pokuď chcete opravdu začít aspoň vnímat, protože pochopení začne jakmile začne/me/te být...
...nejenom číst.


Věříte, že jste hodnotní být bohatý ?

Dexter Yager : "Do You belief ?!"  "- Věříte ?!"

Žádné komentáře:

Okomentovat