středa 12. srpna 2020

Můj den... loď pluje dále...

 Dneska to je skvělý den. Probral jsem se...

Hodně lidí ne. Děkuji.

Moje duchovno : Žalm 148, Přísloví 2, Kniha moudrosti 9, Žalm 91,

Knihu kterou čtu je od Briana Tracy & Christina Stein


Skvělá. Doporucuji.

Náhravky Roberta Kiyosaki 2x, Tim Foley 2x, Paul & Morgan Kopeckych, Barbara & Robert Karkosz a to jen teď...a co teprve za celý den... pak seď na zaďku a nebuduj svuj pipeline/penězovod
a to je co mi jde...

Oslovil jsem 20 lidí online, a poté co skončím v prodeji čas = $

Tak naživo. Už se těším... na jedné z nahrávek je řečeno, že pokuď jsi obchodní zástupce nějaké firmy tak obchodní zástupce jakékoliv firmy dělá za den 20 nabídek...
No když to někdo může dělat pro někoho...(za plat/provizi)... tak proč bys to Miláčku nedělal pro sebe ?!

Máš na to.

Dokážeš to.

Někdo z Tebe bude.

Žádné komentáře:

Okomentovat