neděle 9. srpna 2020

NABIJEČI ENERGIE

 Takže co se stalo v dnešním dni ?

Probudil jsem se. Děkuji

Hodil jsem rituál četby duchovna který jsem vysvětlil včera.

CD-čko jsem si poslechl a doposlechl - Tom Jones - Úspěch si musíš zasloužit.

No a to nejdůležitější s celého dne... řekl bych i měsíce byla nabíječka...

Jo pozor pánové nebavím se o nějaký supr-nabíječce holce ale spíše o páru lidi, kteří jeden dělal to a druhý ovo. - Ona byla advokátka a profesionální tanečnice, On byl majitel 2 firem po 25 zaměstnancích.

A vyprávěla jak hezké je dělat právní zkoušky a poté právní koncipientku, a že vlastně když si zakládáš právní "ordinaci" řeknu to schválně blbě... tak máš 2 možnosti k výdělku : - úzký obor práva - vydělávat na koncipientech.  A jsi tzv. NON-STOP v práci.

On říkal že byl 24/7 ve svých stavebních firmách... a popisoval různé horory, které klasický majitel firmy má...

Všeho nechali kvůli tomu že chtěli vlastnit svůj život a ne ho pořád rozprodávat, a proto začali cestu s Amway podnikáním...

Velký zvířata a i tak nechali navoněných krávin a začal si hledět co je v životě důležité... RODINA, SVOBODA, ŽÍT ŽIVOT PODLE SEBE....

Rozhodně energický pár a nabíječka nehorázná člověk má hned chuť žít mnohem více, když přijdou Vám do života takoví nabíječi energie... prostě seminář byl super a už se těším na další 5.9.20 bude --- už teďka se těším na spíkry a proč ?

Protože tady v síťovém marketingu je reálná "naděje", že se život Vám zlepší. Kdežto všude jinde máte "jistotu", že ne.

Takže kdo s Vás by se chtěl jít příště taky nabít ? 

Jenom poznámka nabíječi energie na seminářích již vydělávají pasivní příjem 100.000 kč a více. Jo já Tě chápu Mourku, že jsi schopný vydělat mnohem více, třeba i 1-čku nebo dokonce 10-tku - Gratuluji-SUPER. 

Ale garantuji Ti, že budeš 24/7 a ne 2 kafíčka za den a pianko pasivní příjem + rodina kterou vidíš-žiješ s ní a ne že ji jenom vidíš o víkendu jestli vůbec a máš čas si užít svůj život a ten pasivní příjem je rostoucí, a můžeš ho předat dalším generacím. Kdežto Tvé žíly v hrobě asi těžko Mourku předáš dále, obzvlášť jak Tvé děti nejsou vůbec vytrénované v tom co děláš. Takže přemýšlej Mourku.

Na večír jsem si pustil film Vzestup podnikatele od Erica Worre - SUPER.

Howgh



1 komentář:

  1. Málo komu se stane, že mu peníze spadnou do klína a něco zdědí. Já jsem si musel svoji pozici taky tvrdě vybudovat. A to jak v práci, tak si v investicích. Rozhodl jsem se pro investice do P2P , které jsou bezpečné, pomáhám lidem, aby získali peníze, ale samozřejmě ne zadarmo :-D . Spolu s platem mám díky investicím slušný příjem.

    OdpovědětVymazat