středa 6. června 2018

TEXASKÝ MASAKR !


Dneska ráno jsem se psychicky připravoval na návštěvu zubního lékaře. Nevím jak Vy, ale pro mě to je vždy o nervy, nejsem z toho úplně na větvi. A tak si říkám : "Jampapidapám !"
po našemu : "No witej !"
Došel jsem zavčasu a paní DR Kozáková právě někoho dodělala a šel přede mnou ještě jeden pacient si říkám : skvělý, vyřídím ještě jeden hovor... Za 10 minut koukám, dívám se. Nikdo... Dveře otevřeny k paní Doktorce a já si říkám a je to tu.
Už mě berou... :-)) Sestra na chvílí zavřela dveře a je to tu.
Dveře se otevírají... (Znáte scény s těch hororu ne ? :-))
Tak jsem se usadil na to křeslo s očekáváním, říkám si musíš myslet pozitivně, tak jak se to učíš... :-))
Paní DR řekla : "Otevřete si..." a já ihned v myšlenkách si říkám : Kaz, Kaz, Kaz, Kaz,... znáte to ne ? POZITIVNÍ MYŠLENÍ v PRAXI :-))
DR projela zuby a povídá : " Máte bez kazu."
Tak jsem ji tam skoro objal :-)) že jsem dnes byl v tak dobrém stavu. 99,99 % za to, že bylo bez kazu, za to může paní DR Kozáková, protože ona je ten profesionál, zbytek přisuzuji naši řadě péče o ústní dutinu značky GLISTER, kterou jsem začal konečně! používat celou po mnoha letech.

P.S. : Proč to tady tak rozsáhle píšu ? Protože za mých mladých let to opravdu bylo samy kaz, a pamatuji si, že jsem měl i 14 kazů. Takže tak :-))

Děkuji paní DR !!!





Žádné komentáře:

Okomentovat