čtvrtek 27. října 2016

Zahadní lidé, co velí tajnému systému, který řídí svět

Již jste se setkali s těmito lidmi ?
Já ANO !
Dám Vám příklad :
Setkal jsem se s nimi onehdá u lekáře :) 
Onehdá si takto sedím v čekárně, a poslouchám ty komentáře a nářky pak se rozhodnu raději si pustím nějakou nahrávku a tak jsem učinil... po hodině přišla na mě řada. A tak jsem spokojený s poslechnutým milionářem v uších kráčím k doktorce u sestřičky. 
Jsme dva. První odchází k paní doktorce, a já vidím jak sestra děla svou práci, dělá ji velmi dobře... představte si chipa a dale a přesně takhle ona pracuje s precizností švýcarských hodinek. A tak ji pochválím :-) Evidentně ji to potěší, nechám ji dál pracovat (tady lejstro tohoto pacienta, tady něco dopisuje, tady telefón, tady někdo vejde na opich, atd.) Prostě klobouk dolů za nějakou dobu sestra opět sedí vedle mě, podívá se na mě a povídá : "To jsou Ti, Co si stěžuji, že tam jiní jsou dlouho a pak tam oni dřepí 3/4 hodiny."
Osoba přede mnou již opravdu tam byla 45 minut, a tak jsem si pomyslel ano další "Záhadný člověk, co velí tajnému systému, jenž řídí svět." - na sestru jsem se bez komentáře jenom usmál :-) 
poté jsem vstoupil na scénu já. Byl jsem hotov z paní DR zhruba za 3 minuty. I z mou oblibenou větou : "Naschle, ale v jiném místě." (Já totiž chci být zdravý :-) a klidně se rád sejdu s paní DR, a sestrou - ony tohle již chápou... a samozřejmě i s celým establishmentem lékařským a sestřiným a všech, ale jak říkám, "v jiném místě.")

A pokuď chcete opravdu zjistit, a dobře se zasmát, protože při četbě knihy se fakt směju co chvíli :-) Doporučuji Vám markétéra : Randy Gage - Bláznívý Génius

Zajisté jste na takové lidi narazili i Vy, viďte ? :-)

 

Žádné komentáře:

Okomentovat